U avio saobraćaju ne postoje minorni kvarovi,, jer je svaki kvar vrlo važno otkloniti ukoliko se desi radi sigurnosti putnika i to je prioritet svake avio kompanije na svijetu, saopšteno je iz kompanije Air Montenegro.

Oni su reagovali na Pobjedin tekst Air Montenegro još nema bazno održavanje, popravljaju minorne kvarove.

“U avio saobraćaju, kako se navodi u naslovu teksta, ne postoje minorni kvarovi. Iznošenje ovakve kategorizacije u javnost je opasno i neistinito. Apsolutno svaki rad na avionu je bitan i oko toga nema kompromisa, izostanak popravke znači prizemljenje aviona, njegovu neplovidbenost te ugrožavanje sigurnosti putnika”, navodi se u reagovanju kompanije.

Linijsko održavanje,kako su dodali, za koje Air Montenegro ima ovlašćenje dobijanjem part 145 sertifikata, predstavlja izuzetno važan dio održavanja aviona i podrazumijeva osnovu održavanja svakog aviona.

Napominju da dobijanjem tog sertifikata, Air Montenegro takođe uslugu linijskog održavanja može pružati i drugim avio kompanijama sa čime je Air Montenegro već krenuo u realizaciju.

“Što se tiče baznog održavanja radi se kompleksnijim radovima i praksa u avio industriji je da avio kompanije za to koriste eksterne licencirane servise. Podsjećamo da je i Montenegro Airlines koristio usluge eksternih avio servisa za bazno održavanje. Oprema, alati, stručno osoblje, materijali za određene kompleksne bazne radove, je nešto što ne postoji u Crnoj Gori. Šta više, zbog kvaliteta usluge i potrebne sertifikacije radova, usluga će se uzeti od najboljih, ali, i po ponudi najpovoljnijih evropskih avio servisa. Nabavka i održavanje pomenutog je neisplativo jednoj avio kompaniji da ima u okviru svoji tehničkih kapaciteta jer se ti servisi koriste samo povremeno”, poručuju iz Air Montenegra.

Izvor:RTCG