U podgoričkom Osnovnom sudu juče je za 8. april odloženo ročište u predmetu po tužbi jednog od osnivača ND “Vijesti” Željka Ivanovića protiv Dnevnih novina, a povodom serijala “Maestro i balerina” novinara Šekija Radončića objavljenog u Dnevnim novinama od 28. januara do 4. februara 2019. godine.

Ivanović je tužio Dnevne novine navodeći da su mu u “spornim” tekstovima povrijeđeni “čast, ugled i dostojanstvo”, te “psihički i duševni integritet”, i traži da mu se isplati na ime nematerijalne štete 10.000 eura.

Juče je trebalo da bude održana glavna rasprava, međutim obje strane su dostavile podneske, sa kojima suprotna strana i sud treba da se upoznaju.

Podsjetimo, na pripremnom ročištu postupajuća sutkinja Dijana Radulović prihvatila predlog punomoćnika tuženog, advokatske pripravnice Marije Milovanović, da se tokom glavne rasprave izvrši uvid u knjigu Ivanovića “Lovac na zmajeve”, i tada ga obavezala da dostavi knjigu.

Ivanović to nije učinio u datom roku, a njegov punomoćnik juče je pojasnio da tužilac nema knjigu.

“Nijesmo mogli dostaviti knjigu “Lovac na zmajeve” jer je tužilac rekao da ne može više nigdje da je nađe”, naveo je punomoćnik Ivanovića.

Podsjetimo, ranije su prihvaćeni i predlozi tužene strane da se izvrši uvid u feljton Pobjede od marta i aprila 2010. godine “Kako je u Crnoj Gori nastala medijska imperija”, kao i tekst Milana Kneževića “Željko Ivanović potvrdio da je Markovićev Srećko Šojić”.

U tužbi na 13 strana navedeno je da je “tuženi u periodu od 28. januara do 4. februara u mediju Dnevne novine objavio neistinite i uvredljive informacije koje se odnose na tužioca i kojim objavljivanjem je tužiocu povrijedio prava ličnosti”.

U tužbi se, između ostalog, navodi da je Ivanoviću kao tužiocu, pričinjena “nenadoknadiva šteta”.

Ivanović nije tužio samo Dnevne novine, već i medije koji su tekst prenijeli, tražeći od svih po 10.000 eura.

Isti iznos, za iste duševne bolove, traži i jedan od osnivača “Vijesti” Miodrag Perović.

Izvor:CDM