Inspektori Uprave prihoda i carina zabranili su rad Hotela “Grand” dok ne otkloni niz nepravilnosti koje su registrovane tokom nadzora, saopšteno je iz UPC. Oni su istakli da su inspektori zabilježili da se u tom hotelu promet ne evidentira putem fiskalnog servisa, da radnici nijesu prijavljeni, te da ni gosti nijesu bilježeni u skladu sa propisima.

Iz Uprave prihoda i carina istakli su da je nadzor doo „Izbor Consulting“ Bar, u okviru kojeg posluje Hotel Grand Cetinje izvršen u  sklopu redovnih aktivnosti.

“Treba imati u vidu je ugostiteljska djelatnost u posebnom fokusu pažnje poreske inspekcije od početka ljetnje turističke sezone i da su u tom smislu obavljene i obavljaju se kontrole kod desetine i stotine ugostiteljskih objekata”, ističe se u saopštenju.

Prilikom nadzora, kako dodaju, utvrđeno je da su povrijeđene odredbe više poreskih propisa.

“Imajući u vidu da isti promet ne evidentira putem fiskalnog servisa, da nije uredno izvršio prijavu zaposlenih radnika zatečenih u objektu, te da nije vršio prijavu gostiju u skladu sa propisima koji regulišu ovu oblast duži vremenski period. Dakle, jasno je da se ne radi o sankcionisanju „zbog 6 eura“ kako je pogrešno prenijeto od strane jednog, istina, manjeg, broja medija, već o većem broju zakonskih nepravilnosti, zbog kojih su u drugim sličnim slučajevima preduzimane, preduzimaju se i preduzimaće se, zakonom utvrđene mjere”, navodi se u saopštenju.

Navode da je Hotel sankcionisanu skladu sa Zakonom o poreskoj administraciji mjerom zabrane obavljanja djelatnosti do otklanjanja nepravilnosti, a ne duže od 90 dana, uz očekivanje da u najkraćem roku otkloni nepravilnosti, kako bi nastavio sa obavljenjem aktivnosti, i urednim plaćanjem poreskih obaveza.

Izvor:RTCG