Ako želite da smršate trebalo bi da imate na umu da nije važno samo to što ne jedete. Da biste izgubili višak kilograma važno je šta jedete. Donosimo vam nekoliko savjeta o ishrani koji će vam olakšati mršavljenje.

-Pobrinite se da vaš doručak bude bogat vlaknima. Takav doručak neće vas samo zasititi, već je dobar i za probavu.

-Jedite doručak odmah nakon buđenja. Dokazano je da rani doručak pomaže u regulaciji metabolizma, a brz metabolizam je veoma važan za mršanje.

-Pazite na unos šećera. Palačinkama, kolačima, čokoladama i slatkišima teško je odoljeti, ali oni povećavaju nivo šećera u krvi i goje.

-Kako biste izbjegli unošenje suvišnog šećera, jedite voće, cjelovite žitarice i orašaste plodove.

-Jutarnju šoljicu kafe zamijenite zdravijim varijantama koje će vam pomoći da smršate. Zeleni ili čaj od jasmina odličan su izbor. Ako, ipak, ne možete bez kafe, trudite se da je što manje zasladite, te u toku dana popijete barem dvije šoljice čaja.

-Nikad ne preskačite doručak. To je zaista najvažniji obrok. Preskakanje doručka će vas dovesti do prejedanja za ručak ili večeru, te će vas navesti da donosite pogrešne izbore kad je o hrani riječ.

Izvor: AntenaM